Interessent für Esben Hansen (m.Q.)

• Es gibt da noch genügend Schlupflöcher in den Statuten, die es ihm ermöglicht, auch noch bei anderen Vereinen zu spielen.

Dein wort in gottes gehörgang, man kann wirklich nur hoffen dass du recht behältst und hansen irgendwo unterkommt...

• Wenn was dran ist an der Meldung bin ich froh wenns überhaupt Geld gibt für Hansen, bei denen am FCK Ruder
    aber fürchte ich es gibt erneut 0,00 Euro und der Vorstand sagt dann noch: was für ein GUTES Geschäft! 8o

• Wenn was dran ist an der Meldung bin ich froh wenns überhaupt Geld gibt für Hansen, bei denen am FCK Ruder
    aber fürchte ich es gibt erneut 0,00 Euro und der Vorstand sagt dann noch: was für ein GUTES Geschäft! 8o

ne, glaub mir, das wird net ganz so schlim^^

die werden sich drauf einigen wenn er zurück zu OBK geht das die lautrer die letzten 2 raten net bezahlen müssen. Das wäre dann auch net schlecht, dann hat der Hansen "nur" 200.000.- € gekostet

• hauptsache fort. Ich hoffe aber dass wir nicht so viel Verluste machen.

• <h3>Esben Hansens agent Ivan Marko Benes understreger at det kun er
    pressen der taler om at spilleren er tæt på et skifte, men afviser
    ikke, at der arbejdes i kulissen.</h3>
    Esben Hansen har længe været meldt på vej væk fra Kaiserslautern og er
    senest blevet sat i forbindelse med Randers. Hvis spilleren skal skifte
    til andre klubber end OB, hvor han spillede indtil i sommer, kræver det
    dog en dispensation, da man ikke må repræsentere mere end to
    forskellige klubber på en sæson.

Ifølge spillerens agent Ivan Marko Benes er det dog primært pressen, der taler om at han skulle være på vej væk fra klubben.

-
    Vi forholder os til det faktuelle, og det er at Esben Hansen har to et
    halvt år tilbage af sin kontrakt. Det er også kun fire måneder siden,
    at han tog derned. Det er pressen og rygter fra Kaiserslautern, der
    hele tiden taler om, at han skal væk, siger Ivan Marko Benes til
    bold.dk.

Agenten vil dog ikke direkte afvise, at han arbejder aktivt på at finde en ny klub til Esben Hansen.

-
    Jeg har ingen kommentarer til hvad vi går og laver. Vi er jo så
    kedelige, at vi ikke fortæller jer alt hvad vi foretager os, siger
    agenten.

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=77900

<h2>nt: Kun pressen taler Esben Hansen-skifte</h2>

• manchmal habe ich den eindruck, dass einige leute hier einfach nur beschränkt sind ?( ?( ?(

kann man das vielleicht direkt übersetzen? bzw. gleich ne anfrage dabei schreiben das es jemand übersetzt?

echt ey.........

• Den ersten Teil könnt Ihr vergessen, da steht nix neues - der zweite aber ist schon interessant.