Florent Aziri nach Kaiserslautern ?

• Zitat

Prishtinë, 28 janar - Sulmuesi i Trepçës, Florent Aziri, është duke u provuar te skuadra e Kategorisë së Dytë gjermane, Kaiserslautern , është bërë e ditur të mërkurën nga kryetari i klubit mitrovicas, Nexhmedin Haxhiu.
    "Florenti të shtunën i është bashkuar në prova skuadrës së Kaiserslauternit. Për momentin është duke i ecur mirë, por mbetet të shihet nëse kjo skuadër do t'i ofrojë kontratë. Florenti është futbollist i talentuar, por dihet se klubet gjermane kanë kërkesa të mëdha. Ai do të paraqitet në dy ndeshje miqësore dhe më pas do të marrë një përgjigje", ka thënë Haxhiu të mërkurën.
    21-vjeçari Aziri skuadrës së Trepçës iu bashkua në verë të vitit të kaluar. Në stinorin vjeshtor realizoi katër gola. Ai ka lindur në Mitrovicë, ndërsa është rritur në Gjermani. Para ardhjes në Trepçë luajti për shumë ekipe gjermane. Si i ri ishte pjesë edhe e klubeve të njohura si Werder Bremen e Wolfsburg. Në Gjermani së fundi kishte luajtur për ekipin Oberneuland.
    Kaiserslauterni është lider i klasifikimit në Bundesliga 2. Në 19 ndeshje ka tubuar 40 pikë dhe vlerësohet ndër favoritët kryesorë për t'u kthyer në Bundesliga 1. Kaiserslauterni është kampion i katërfishtë i Gjermanisë.

Quelle : Koha.net

„Es ist noch keiner vom Ball erschossen worden!"

- Gerry Ehrmann -

Einmal editiert, zuletzt von PFALZADLER ()

• :wiejetzt:

Also wenn man den link http://www.koha.net/index.php?cid=1,45,9952 drückt ist die Meldung von heute...
    Also abgesehen davon das ich aus den Text nicht schlau werde glaube ich nicht das da was dran sein wird.

Spielte mal beim FC Oberneuland, wurde mal beim VFB Lübeck suspendiert... Spielt jetzt bei KF Trepca 89 ?( Hat noch nicht mal annähernd Profiluft geschnuppert... Und der soll uns weiterbringen :?:

Auf roteteufel.de schreibt einer das im Text drinstehen würde das dieser Spieler bei uns ein Probetraining absolvieren würde????

Gibts irgendwelche Trainingskiebitze die das mal rausfinden könnten???

Nichts aussagekräftiges zum Spieler gibt hier: http://www.transfermarkt.de/de…/2009/leistungsdaten.html

FCK,ich steh zu Dir! Du wirst wieder stolz und glücklich sein und du bist schön,sogar schön auch wenn du weinst! Für immer :schild:

• Er ist vielleicht für Kaiserslautern II gedacht ?

„Es ist noch keiner vom Ball erschossen worden!"

- Gerry Ehrmann -

• Oder weil Pourie nicht zu noch einem Probetraining kommen wollte war halt noch ein Trainingsplatz frei.... :Idee1:

Keine Ahnung, über diesen Spieler können wir uns wenigstens in einem einig sein, wir wissen nix über ihn. :wacko:

FCK,ich steh zu Dir! Du wirst wieder stolz und glücklich sein und du bist schön,sogar schön auch wenn du weinst! Für immer :schild:

• Das seh ich ja jetzt erst, also wenn Kuntz DENEN den Spieler noch vor der Nase wegschnappt..... :respekt: ...................................................................................................................................................................................................... :ironie: