Erik Jendrišek Wechsel fix

  • Jendrišek od 1. júla definitívne v Kaiserslauterne


    28.05.2007 09:59
    RUŽOMBEROK - Slovenský futbalový reprezentant do 21 rokov Erik Jendrišek mení dres nemeckého prvoligového Hannoveru 96 za druholigový 1. FC Kaiserlautern.


    Bývalý kanonier Ružomberka, na ktorého si klub zo severného Nemecka po ukon
    ení hoseovania neuplatnil opciu, sa na spolo
    nom rokovaní zástupcov klubov MFK a 1.FCK s jeho agentom Jurajom Venglošom dohodol na trojro
    nej zmluve do 1. júla 2010.


    Do tímu 1. FC tak mladý Slovák symbolicky prichádza "nahradie" krajana, skúseného veterána a bývalého kapitána bratislavskej Artmedie Balázsa Borbélyho. Rodák z Trstenej odohral za Hannover v nemeckej najvyššej súeaži 9 zápasov, nedokázal sa však natrvalo presadie do základnej zostavy kou
    a Dietera Heckinga.


    "Veci sú vp finálnej fáze riešenia, treba už doladie iba tie najmenšie detaily. Kluby sa dohodli bez problémov, nemeckí zástupcovia vystupovali ve>mi profesionálne. Ide o trojro
    nú zmluvu, verím, že Erik sa v novom pôsobisku presadí. Športový riadite> 1. FCK Michael Schjönberg pracoval pri mládeži v Hannoveri a tak Erika dobre pozná, teda tam ur
    ite nejde ako úplne neznámy hrá
    ," povedal pre TASR viceprezident MFK Ružomberok Milan Varchola, ktorý bol osobne na rokovaní klubov.


    1. FCK sa nedokázal v uplynulej sezóne vrátie do bundesligy. Na jeho lavi
    ku zasadne s touto úlohou Nór Kjetil Rekdal. "erti" odštartujú prípravu po letnej pauze 28. júna, tréningový tábor rozložia v rakúskom Irdningu.


    http://www.bleskovky.sk/...za-z-Hannoveru-do-Kaiserslauternu



    ich kann zwar auch kein slowakisch,aber der wechsel scheint fix zu sein.
    halte einiges von ihm,da ich nach den gerüchten,bei hannover besonders auf ihn geachtet habe.


    ist mit halfar zu vergleichen,nur effektiver.

  • Hallo,


    ja Jendrisek wird verpflichtet bis Juli 2010.


    Da steht auch noch das es borbely nicht in die Stammelf geschaft hat.


    Schönberg ist aus seiner Zeit bei Hannover 96 von dem jungen Stürmer


    überzeugt. er war Torschützenkönig in der Slowakei mit 19 Treffern .


    Ich glaube ein 21 jähriger junger Mann mit perspektiven.

  • coole S_C_H_E_I_ß_E!!! Ich hatte gehofft dass dieser Wechsel zustande kommt. Ich hab leider kein Bild von dem Kleinen, aber ein junger Spieler mit einer so guten Perspektive finde ich schon toll. Ich hoffe nur dass er es beu uns auch packt und einschlägt wie ne Bombe. Is zwar keine Bombenverstärkung, dass man eine Stammplatzgarantie vergeben könnte, aber die Möglichkeit, dass er baldigst zu einer solchen wird, bleibt bestehen. Ich hab bei ihm irgendwie ein richtig gutes Gefühl...

  • ich kann mich eurer meinung nur anschließen! wenn der wechsel fix ist und der junge zu uns kommt, dann kann das echt ne bombe werden. 19 tore sind nicht von pappe, denn er spielt ja bei uns erstmal 2. liga und das dürfte dann keine zu große umgewöhung sein.
    19 kisten macht man nict zufällig. bin echt gespannt.


    hoffe nur, dass ihn uns nicht ein anderer verein vor unsrer nase wegschnappt.


    darum: gleich ein gutes angebot machen (der hat dort auch keine millionen vedient) und unterschreiben lassen!

  • Zitat

    Original von dirtdevil
    der junge ist ein anderes kaliber als werner.


    jop so sehe ich das auch.werner braucht noch zeit.
    herzlich wilkommen erik!

  • Zitat

    Original von PFALZADLER
    Na dann hoffen wir mal dass es ihm nicht so geht wie Werner ...


    was ist denn mit Werner passiert? der ist 20, grad mal ein halbes jahr hier, hat schonmal in der ersten gespielt... odder hab ich da was verpasst?