Saisonziel

  • Pole


    I can speak and read deutsch but I can best express my written ideas in my native language English. I have been a fan of 1FCK since 1967 and I have been to a few hundred home games over the years. Thanks to the internet I can even see FCK games when I am back in the USA. This season I have been able to get to one home game (Frankfurt) and the rest I watched on TV.

  • US armed forces? Ramstein, Landstuhl, where have you been?


    I feel proud when I hear about people like you, when I notice american folks at the entrance of our stadium. It is like strangers acknowledging, honouring our team, our club, our FCK. I bow to you!

    Lautern? Lautern! München? Sechzig!
    (Platz 7+ 08/09) - (Platz 5+ 09/10) - Klassenerhalt 10/11

  • ... about the aufsteig who cares.[quote='iowan',index.php?page=Thread&postID=253947#post253947]about the aufsteig who cares


    ... "aufsteig" ... ;) is nich böse gemeint, hat mir nur ein lächeln auf den mund gezaubert! find ich schön, dass wir international sind! :schal:

  • Pole


    I can speak and read deutsch but I can best express my written ideas in my native language English. I have been a fan of 1FCK since 1967 and I have been to a few hundred home games over the years. Thanks to the internet I can even see FCK games when I am back in the USA. This season I have been able to get to one home game (Frankfurt) and the rest I watched on TV.

    :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Super!Hammer das wir überall auf der Welt so viel FCK Fans haben! :schild: :schild: :schild: :respekt:

  • Da ich zumindest hoffe, dass wir dieses Jahr um den Aufstieg mitspielen, hab ich mir mal vorsorglich eine Karte für den 34. Spieltag in Freiburg organisiert. :schild:

  • Im ernst
    für mich die beste lautrer mannschaft seit Klose
    Absolut BULItauglich
    ABER:
    erst mal 40 pts. holen dann sehen wir weiter


    Gesunder Optimismus kann ja aber nicht schaden, oder?!

    Rai-Uno Reporter vor dem 3:0 von Deutschland gegen Argentinien / WM Viertelfinale 2010


    "Ce Sweinsteiger! Sweinsteiger! Goooooooooolll!"

  • Da ich zumindest hoffe, dass wir dieses Jahr um den Aufstieg mitspielen, hab ich mir mal vorsorglich eine Karte für den 34. Spieltag in Freiburg organisiert. :schild:

    Ich zitiere mich mal selbst....irgendjemand hat mir in der Sache eine Kurznachricht geschrieben. Anscheinend kann man die wenn man sie geschlossen hat nicht mehr aufrufen. Bitte melde Dich nochmal per "Private Nachricht".